Szkolenie skierowane do osób, które chcą rozwijać swoją markę zawodową/branżową
np. przedsiębiorcy, specjaliści, freelanserzy, blogerzy,
właściciele/managerowie firm i organizacji.

 

 

Na szkoleniu
  • Przyjrzysz się kluczowym elementom, które wpływają na odbieranie marki produktowej
  • Dowiesz się jak komunikować i przedstawiać swoją markę Klientom
  • Przeanalizują możliwości swojej marki, jej mocne i słabe strony
  • Poznasz najnowsze trendy i platformy promowania marek i produktów
  • Opracujesz indywidualny plan rozwoju swojej marki, aby służył w realizacji działań marketingowych

 

Zagadnienia
  1. Analiza marki – co mówi moja marka.
  2. Potrzeby i cele – co chcemy komunikować, komu i dlaczego.
  3. Projektowanie produktów – jak wybrać odpowiednie nazwy, grafiki i opisy produktów.
  4. Sprawy techniczne – witryny (www, blog), konta społecznościowe (facebook, instagram, youtobe) rodzaje postów, kampanie, etc.
  5. Plan działań – jak ułatwiać sobie pracę i od czego zacząć działania marketingowe. 

Dodatkowo uczestnicy otrzymają poradnik „Jak rozpocząć działania w mediach społecznościowych” oraz pomocniczy planer marketingowy.

Szkolenie może być prowadzone w grupie niezależnych od siebie przedsiębiorców (szkolenie otwarte)  lub w zespole firmy, odnośnie konkretnej marki, aby wesprzeć zespół, który się nią zajmuje.

Interesuje Cię ten temat? Napisz lub zadzwoń do nas

Możemy przygotować i dopasować zagadnienia, zgodnie z tym czego potrzebujesz