Szkolenie jest skierowane do osób, które mają częsty kontakt z Klientem
a ich zadaniem jest szeroko rozumiana sprzedaż, radzenie sobie w sytuacjach trudnych
oraz budowanie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.

 

 

Na szkoleniu
  • Poznasz najnowsze strategie obsługi Klienta
  • Zdobędziesz umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy z Klientem
  • Poznasz kluczowe zasady nawiązywania długotrwałych relacji z Klientem
  • Rozwiniesz wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i strategii negocjacyjnych
  • Dowiesz się, co jest kluczem w zjednywaniu sobie ludzi
Zagadnienia
  1. Rodzaje Klientów – jak ich rozpoznawać i trafnie się z nimi komunikować.
  2. Sygnały niewerbalne – w jaki sposób je odczytywać i interpretować.
  3. Komunikacja na najwyższym poziomie – jak budować porozumienia w oparciu o zaufanie.
  4. Etapy sprzedaży – jak przeprowadzić proces sprzedaży.
  5. Najważniejsze elementy negocjacji handlowych – czym jest wpływ społeczny.
  6. Trudny klient – jak sobie radzić w niestandardowych sytuacjach.
  7. Standardy obsługi Klienta – dlaczego Klient ma do nas wracać. 

Szkolenie ma charakter warsztatów grupowych. Wszystkie zagadnienia można również zrealizować indywidualnie
- podczas konsultacji z trenerem.

Interesuje Cię ten temat? Napisz lub zadzwoń do nas

Możemy przygotować i dopasować zagadnienia, zgodnie z tym czego potrzebujesz