STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają częsty kontakt z Klientem, a ich zadaniem jest szeroko rozumiana sprzedaż, radzenie sobie w sytuacjach trudnych oraz budowanie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.

Na szkoleniu uczestnicy:

  • poznają najnowsze strategie obsługi Klienta,
  • zdobędą umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy z Klientem,
  • poznają kluczowe zasady nawiązywania długotrwałych relacji z Klientem,
  • rozwiną wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, oraz wiedzę na temat zastosowania strategii negocjacyjnych jako procesu komunikacji,
  • zrozumieją idee tworzenia  i przestrzegania standardów obsługi Klienta.

 

Zagadnienia:

1. Rodzaje Klientów, umiejętność ich rozpoznawania oraz stosowanie trafnych komunikatów.

2. Interpretacja sygnałów werbalnych i niewerbalnych w komunikacji.

3. Komunikacja na najwyższym poziomie – budowanie porozumienia w oparciu o zaufanie.

4. Etapy sprzedaży – jak przeprowadzić proces sprzedaży krok po kroku.

5. Najważniejsze elementy negocjacji handlowych – czym jest wpływ społeczny.

6. Trudny Klient. Sytuacje niestandardowe - jak sobie z nim radzić.

7. Standardy obsługi Klienta – dlaczego Klient ma do nas wracać.

 

Szkolenie jest realizowane dla pracowników konkretnej firmy, instytucji i organizacji w jej siedzibie,
lub w miejscu zorganizowanych przez Agencje Cambiar.

Interesujący temat? Napisz lub zadzwoń do nas.

Porozmawiamy o potrzebach, a następnie przedstawimy dedykowaną propozycję.