Szkolenie skierowane do osób, które reprezentują daną markę, firmę, organizacje
i jednocześnie są odpowiedzialne za jej profesjonalny wizerunek,
kontakty biznesowe i Public Relations.

 

 

Na szkoleniu
  • Poznasz kluczowe aspekty współczesnej etykiety biznesowej
  • Przyjrzysz się temu, w jaki sposób wyrażać swój wizerunek biznesowy
  • Dowiesz się, co wpływa na pozytywne wywieranie wrażenia na innych 
  • Nabierzesz większej pewności w zawieranie kontaktów z innymi
  • Dowiesz się jakich błędów unikać (gafa, faux pas) i jak na nie reagować 
Zagadnienia
  1. Personal Branding – co ma wspólnego marka firmy i marka osobista.
  2. Kreowanie wizerunku osobistego – co wpływa na pierwsze wrażenie.
  3. Profesjonalny wygląd w biznesie – autodiagnoza własnego stylu.
  4. Niezbędne elementy stroju biznesowego – jak je dobrze skomponować.
  5. Psychologia kolorów – wpływ stroju na negocjacje i wystąpienia publiczne.
  6. Etykieta w biznesie – pisane i niepisane zasady, a współczesne warunki.
  7. Biznesowe faux pas – najczęściej popełniane błędy w kreowaniu wizerunku.
  8. Savoir vivre – sztuka współdziałania w miejscu pracy.
  9. Biznesowe wpadki – nas czym polega takt, oraz jak uniknąć gafy.
  10. Etykieta telefoniczna i netykieta – skuteczna rozmowa i efektywna korespondencja.

Interesuje Cię ten temat? Napisz lub zadzwoń do nas

Możemy przygotować i dopasować zagadnienia, zgodnie z tym czego potrzebujesz