Szkolenie skierowane do osób, które reprezentują daną markę, firmę, organizacje
i jednocześnie są odpowiedzialne za jej profesjonalny wizerunek,
kontakty biznesowe i Public Relations.
Na szkoleniu
- Poznasz kluczowe aspekty współczesnej etykiety biznesowej
- Przyjrzysz się temu, w jaki sposób wyrażać swój wizerunek biznesowy
- Dowiesz się, co wpływa na pozytywne wywieranie wrażenia na innych
- Nabierzesz większej pewności w zawieranie kontaktów z innymi
- Dowiesz się jakich błędów unikać (gafa, faux pas) i jak na nie reagować
Zagadnienia
- Personal Branding – co ma wspólnego marka firmy i marka osobista.
- Kreowanie wizerunku osobistego – co wpływa na pierwsze wrażenie.
- Profesjonalny wygląd w biznesie – autodiagnoza własnego stylu.
- Niezbędne elementy stroju biznesowego – jak je dobrze skomponować.
- Psychologia kolorów – wpływ stroju na negocjacje i wystąpienia publiczne.
- Etykieta w biznesie – pisane i niepisane zasady, a współczesne warunki.
- Biznesowe faux pas – najczęściej popełniane błędy w kreowaniu wizerunku.
- Savoir vivre – sztuka współdziałania w miejscu pracy.
- Biznesowe wpadki – nas czym polega takt, oraz jak uniknąć gafy.
- Etykieta telefoniczna i netykieta – skuteczna rozmowa i efektywna korespondencja.
Interesuje Cię ten temat? Napisz lub zadzwoń do nas
Możemy przygotować i dopasować zagadnienia, zgodnie z tym czego potrzebujesz