Na szkoleniu
- Dowiesz się jaki jest Twój indywidualny styl w komunikacji
- Nauczysz się lepiej docierać do swoich rozmówców
- Przyjrzysz się kluczowym elementom mowy ciała, aby korzystać z nich świadomie
- Dowiesz się, jakich błędów unikać podczas budowania relacji z rozmówcą
- Przyjrzysz się temu, w jaki sposób oddziaływują na nas słowa i zwroty „specjalne”
- Dowiesz się, jak nie ulegać emocjom w trakcie trudnych rozmów
- Przećwiczysz sprawdzone modele komunikacji asertywnej
Zagadnienia
- Indywidualne style w komunikacji – określenie charakterystyki u siebie i innych.
- Specyficzny język rozmówcy – umiejętność rozpoznawania i reagowania.
- Sztuka aktywnego słuchania i odzwierciedlania – jak radzić sobie z emocjami.
- Mowa ciała – jak wykorzystać język niewerbalny do budowania lepszego porozumienia.
- Najczęstsze błędy i bariery w komunikowaniu się – o co zadbać.
- Komunikacja na najwyższym poziomie – budowanie porozumienia w oparciu o zaufanie.
- Komunikaty asertywne: odmawianie, egzekwowanie, przyjmowanie pochwał i krytyki.
Interesuje Cię ten temat? Napisz lub zadzwoń do nas
Możemy przygotować i dopasować zagadnienia, zgodnie z tym czego potrzebujesz